استاندار یزد تاکید کرد:برگزاری ‌شایسته و همراه با مدیریت هزینه همایش پیرغلامان حسینی در استان

0
4941
برگزاری ‌شایسته و همراه با مدیریت هزینه همایش پیرغلامان حسینی در استان

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی که عصر روز یکشنبه ‌نهم تیر ماه ۹۸، در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، با تاکید بر ایجاد فرصت مشارکت‌ شهرستان‌ها در برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان گفت: با برگزاری این همایش در شهرستان‌ها، ضمن افزایش مشارکت مردمی، از برگزاری جلسات در مرکز استان تمرکز زدایی می‌شود.
“‌محمدعلی طالبی” ‌ادامه داد: لازم است تا مدیر اجرایی همایش به صورت هفتگی با دستگاه‌های مشارکت‌کننده و کمیته‌های مختلف همایش، جلسات هماهنگی برگزار کند و هر کجا لازم باشد مدیریت ارشد استان هم در خدمت عزیزان خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط پذیرش میهمانان داخلی و خارجی عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه چندبرابری میهمانان خارجی، درصدد هستیم تا در صورت امکان و مکاتبه با سازمان صداوسیمای کشور، به جای حضور میهمانان خارجی از پتانسیل حضور اتباع خارجی داخل کشور که در این حوزه مشغول فعالیت و خدمت می‌باشند، استفاده کینم.
“طالبی” در پایان با تاکید بر مدیریت هزینه و صرفه‌جویی مناسب، ضمن برگزاری آبرومندانه همایش بین المللی پیرغلامان حسینی، تصریح کرد: با توجه به جذب مشارکت مردمی و خیری در برگزاری همایش، می‌توان از امکانات دولتی و نیمه دولتی در جهت پذیرایی و پذیرش میهمانان استفاده نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ‌نیز در این جلسه ضمن تشریح روند پیگیری‌های انجام شده برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی از ابتدا تاکنون، تصریح کرد: با تاکید آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان ‌و استاندار یزد در تلاش هستیم تا در برگزاری همایش از پتانسیل خیری استان استفاده کنیم.
“‌احمد ترحمی” ضمن اشاره به ایجاد محل دبیرخانه همایش در استانداری یزد، تاکید کرد: درصدد هستیم تا ارتباط نزدیکی با دبیرخانه و کمیته‌های همایش برقرار کنیم تا برگزاری مناسبی داشته باشیم.
‌گفتنی است در پایان این جلسه احکام اعضای ستاد برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید