فرماندار اردکان خبر داد

0
5274
مشکل سوخت مهمان‌ شهر اردکان پیگیری شد

یزد – ایرنا – فرماندار اردکان با بیان اینکه مشکل سوخت مهمان‌شهر این شهرستان برای فصول سرد پیگیری شد گفت: امسال مشکلی در این بخش نخواهیم داشت .

بهروز شهابی زاد روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای افاغنه اردکان افزود: مسئله تأمین سوخت برای گرمایش واحدهای مهمان‌شهر در فصل زمستان در اولویت کار قرار گرفته و امیدواریم امسال مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.
وی با بیان این‌که معابر مهمان‌شهر برای لوله‌گذاری شبکه گاز مناسب نیست؛ از بررسی مجدد راه‌های موجود برای حل مشکل توسط نظام مهندسی ساختمان، فاضلاب و اداره گاز خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این مسئله به نتیجه مطلوب برسیم.
فرماندار اردکان تصریح کرد: با توجه به اعلام شهر اردکان به‌عنوان “شهر سبز” توزیع نفت سفید صورت نمی‌گیرد، لذا تصمیم بر این است تا در صورت عدم حل مشکل نصب انشعابات گاز، پی‌گیری‌های لازم برای مجوز سوخت برای فصل پاییز و زمستان از هم‌اکنون صورت گیرد.
شهابی زاد اظهار داشت: زیرساخت‌های مهمان‌شهر جدید در حال آماده‌شدن است و باید به مرور کار انتقال مهمان‌شهر فعلی انجام پذیرد‎.
وی با تاکید بر این‌که درجه‌بندی اتباع افغانی و تفکیک شهروندان به درجه یک و۲ با اصول اسلامی، اخلاقی و قانونی ما سازگار نیست، لزوم همکاری اتباع ساکن در اردکان در رفع مشکلات به‌ویژه حوزه مسائل مهمان‌شهر را یادآور شد.
در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای افاغنه شهرستان اردکان به بیان مشکلات و نقطه‌نظرات خود پرداختند.
اردکان دارای یک مهمان شهر است که در انتهای خیابان امام خمینی (ره) واقع شده و نزدیک به پنج هزار افاغنه در آن ساکن می باشند.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قراردارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید