هم‌زمان با دهم تیرماه

0
4482
پیام تبریک بهروز شهابی‌زاد

پیام تبریک بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان به‌مناسبت روز ‘صنعت و معدن’
‌‌‌‌
✍️ فرماندار اردکان در این پیام، مشكل نقدینگی، هزینهٔ بالای تولید، مشکلات صادرات و واردات و به‌ویژه افزایش قیمت مواد اوّلیّه را ازجمله مشکلاتی دانسته است که صنایع شهرستان اردکان با آن مواجه‌اند.

شهرستان اردکان با دارا بودن منابع‌طبیعی متعدّد، معادن و صنایع بزرگ و کوچک فراوان یکی از تأثیرگذارترین شهرستان‌های استان در حوزهٔ اقتصادی و اشتغال است و طبیعی است که سهم اردکان از مسائل و معضلات این حوزه نیز بیش‌تر باشد.
‌‌‌‌‌‌
‌‌در دورهٔ حاضر به‌واسطهٔ سنگ‌اندازی‌های دشمنان و برخی سوءمدیریت‌ها، برخی صنایع شهرستان با مشكلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. مشكل نقدینگی، هزینهٔ بالای تولید، مشکلات صادرات و واردات و به‌ویژه افزایش قیمت مواد اوّلیّه ازجمله مشکلاتی است که صنایع شهرستان اردکان با آن مواجه‌اند.
‌‌‌‌‌‌‌
در این شرایط، مدیریّت شهرستان بر خود وظیفه و فرض می‌داند تا با استفاده از تمام راه‌های ممکن و بهره‌گیری از ظرفیّت‌های موجود به کاهش مشکلات واحدها کمک کند تا اشتغال پايدار و درآمد سرانه که یکی از ضروریّات امروز جامعهٔ اردکانی است؛ با مشکل مواجه نشود.
‌‌‌
از سوی دیگر انتظار از صنایع و معادن این است که با افزایش تعاملات، تداوم و گسترش خدمات را در دستور کار قرار داده تا با همکاری دوجانبه شاهد رشد و اعتلای شهرستان اردکان باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید